כן, אנחנו פחית

19 01 2009

רגע לפני שארה"ב משביעה את נשיאה הראשון שאינו אשכנזי למהדרין, רק רציתי להזכיר לכם מי באמת נתנה לו את ההשראה לאותו קמפיין בחירות מפורסם, שאפילו מפלגות דתיות ובתי ספר ישראלים העתיקו ממנו:

 סוכריה יכולה לעשות זאת!

וחוץ מזה, אני חייב להודות שהבחירה בו לא מרשימה אותי יותר מדי בינתיים. אחרי הכל, ישראל מדינה צעירה הרבה יותר, ולנו היתה אישה בראשות הממשלה כבר מזמן. מצד שני, אמרו לי שהיא היתה יותר גבר מכל השאר ביחד.

(לקינוח: "האויב הציני" פרסם קריקטורה נחמדה בנושא, ויש גם חתולולים משעשעים)


פעולות

Information

4 responses

20 01 2009
עומר

וכמובן גם נינטנדו: Yes Wii Can

20 01 2009
יואב פ

חח יפה!
דווקא מעניין שאף אחד לא עשה שום סטיקר/פוטושופ בנושא.. (או כך לפחות זה נראה, מחיפוש קצר בגוגל תמונות)

21 01 2009
נעם

חחחחח מעתיקן זול…

אני חושבת שזה די מדהים שאני עוד זכיתי לראות פרקים מהסדרה הזאת 😛 (כפיים)

30 01 2009
genet-x

היו לי קלטות של הסדרה!
אחד הפרקים שם היה עם ליצנים וכיום אני מבינה אנשים שאומרים שליצנים מפחידים אותם…

כתיבת תגובה